آقای درودگر! مبارزه با فساد؛ چرا این قدر دیر؟!

به گزارش خبر آزمون، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال در حالی از مبارزه با فساد در ماجرای تبلیغات محیطی صحبت می نماید که مسائل زیادی در این سازمان احتیاج به شفاف سازی دارد.

آقای درودگر! مبارزه با فساد؛ چرا این قدر دیر؟!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، موضوع تبلیغات محیطی مدت ها بود که به محل اختلاف باشگاه ها و سازمان لیگ تبدیل شده و سال جاری ابعاد جدیدی به خود گرفت. مصطفی آجورلو بعد از حضور در باشگاه استقلال به عنوان مدیرعامل دست روی تبلیغات محیطی گذاشت و انتها پیروز شد حرفش را به کرسی بنشاند. پس از کش وقوس های فراوان باشگاه استقلال تبلیغات محیطی را در اختیار گرفت و در پی آن پرسپولیس نیز همین راه را رفت.

در این مدت سازمان لیگ مقاومت های شدیدی داشت تا تبلیغات را همچنان در اختیار داشته باشد اما در نهایت در این جنگ بزرگ شکست خورد. حیدر بهاروند به عنوان رئیس سازمان لیگ سکوت اختیار کرد و تنها صادق درودگر به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه در رسانه ها به اظهار نظر می پرداخت.

سایت فدراسیون فوتبال شب گذشته (آدینه) مصاحبه ای با تیتر درودگر: برای از بین بردن فساد در تبلیغات گام برمی داریم، منتشر کرد که در بخشی از آن از قول او آمده است: هدف مان این است که برای سالم سازی فضای مسموم تبلیغات، گام های مختلفی برداشته گردد که تمامی راه های مربوط به فساد را کوتاه نموده و دست های ناپاک در تبلیغات را از بین ببریم. این نکته مورد تأکید رئیس فدراسیون نیز بوده و به همین دلیل نظارت و هماهنگی های مختلفی در بخش تبلیغات محیطی صورت می گیرد.

حال سؤال این است که چرا سازمان لیگ و صادق درودگر که از سال 96 عضو هیئت رئیسه است، در این مدت به فکر از بین بردن فساد در تبلیغات محیطی و سایر حوزه ها نبوده اند؟ یعنی وقتی دو تیم پرطرفدار برای در اختیار گرفتن تبلیغات اقدام کردند تازه این فکر به فکر اهالی سازمان لیگ خطور نموده است؟ چرا این قدر دیر؟

سؤال دیگر این است که فساد چگونه به وجود می آید؟ یکی از مواردی که فسادزاست، عدم شفافیت اقتصادی است؛ آن چیزی که امروز به وضوح در سازمانی که درودگر عضو هیئت رئیسه اش است، دیده می گردد. سؤالی که هرگز درودگر به آن پاسخ نداده این است که چرا سازمان لیگ هیچ گزارشی درباره تبلیغات محیطی و سهم باشگاه ها نداده است؟ چرا معین نیست سهم باشگاه ها در سال های اخیر از تبلیغات محیطی چقدر بوده است؟ چرا سازمان لیگ درباره درآمدهایش از این حوزه سکوت مطلق اختیار نموده است؟ چرا درودگر که از مبارزه با فساد صحبت می نماید، در این زمینه حرفی نمی زند؟ چرا همه چیز در سازمان لیگ، مبهم است؟ آیا وقت آن نرسیده که سازمان لیگ و عضو هیئت رئیسه اش شفافیت را از سازمان خودشان شروع نمایند؟

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 149

به "آقای درودگر! مبارزه با فساد؛ چرا این قدر دیر؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای درودگر! مبارزه با فساد؛ چرا این قدر دیر؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید