گوشزد سرمربی آلمان به سوله پس از شکست از ژاپن

به گزارش خبر آزمون، فلیک با گلایه از اشتباهات فردی بازیکنان به شکست برابر ژاپن واکنش نشان داد.

گوشزد سرمربی آلمان به سوله پس از شکست از ژاپن

در چهارمین روز از مسابقات جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی آلمان به مصاف ژاپن رفت و در کمال شگفتی با نتیجه 2 بر یک بازنده شد تا دومین نتیجه عجیب جام پس از بازی با آرژانتین و عربستان ثبت گردد.

هانسی فلیک که جانشین یواخیم لو شد تا سر و سامانی به تیم ملی آلمان بدهد، در اولین گام ناکام ماند تا نگرانی در اردوی مانشافت به اوج برسد. آن ها در دومین بازی باید با اسپانیا ملاقات نمایند.

فلیک در مورد این بازی گفت: در نیمه اول ما موقعیت های بسیار زیادی از دست دادیم. ژاپن چرا ما را برد؟ چون راندمان بهتری داشت و از فرصت های خود استفاده کرد. آن ها یک گل بیشتر از ما زدند و برنده بازی شدند.

وی ادامه داد: اشتباهات فردی که ما انجام دادیم نباید رخ بدهد. ما می دانستیم که ژاپن در سرعت انتقال توپ بسیار قدرتمند است و از همین نقطه نیز ضربه خوردیم.

سرمربی آلمان گفت: نیکلاس سوله باید حواسش را بیشتر جمع بکند. او 2-3 قدم از مهاجم ژاپن عقب تر بود و خط آفساید رو تغییر داده بود. این اشتباهاتی است که نباید در بازی های بعدی تکرار گردد.

فلیک گفت: من با تعویض ها سعی داشتم انرژی را به تیم اضافه کنم. اینکه چرا مولر را تعویض کردم به این خاطر بود که او مدت ها بود بازی نکرده بود. به نظرم بیرون کشیدن توماس کار درستی بود. ما در این بازی به خاطر اشتباهات فردی بازنده شدیم. ما اجازه دادیم که حریف به ما ضربه بزند، برای همین هم بود که باختیم.

فلیک گفت: نگاه ما رو به جلو است. هنوز 6 امتیاز برای ما به جای مانده و ما می رویم که در آن مسابقات برنده شویم.

خبرنگاران ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آذر 1401 بروزرسانی: 10 آذر 1401 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 303

به "گوشزد سرمربی آلمان به سوله پس از شکست از ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشزد سرمربی آلمان به سوله پس از شکست از ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید