همه چیز درباره پخش سریال دنیای شیرین دریا و سری نو

به گزارش خبر آزمون، سریال خاطره انگیز دنیای شیرین دریا قرار است بار دیگر از شبکه دو سیما پخش گردد. مجموعه ای با بازی زنده یاد پوپک گلدره که حدود 24 سال قبل به وسیله بهروز بقایی در 36 قسمت ساخته شد و ما از شبکه یک سیما به تماشایش نشستیم.

همه چیز درباره پخش سریال دنیای شیرین دریا و سری نو

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام مسئولان شبکه دو سیما دنیای شیرین دریا قرار است از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت 19 پخش گردد. هر قسمت آن هم حدود 40 دقیقه است و پخش آن احتمالا تا خاتمه مرداد ماه زمان خواهد برد.

در این سریال زنده یاد پوپک گلدره، بهروز بقایی، فرهاد بشارتی، مینا نوروزی، مهسا ملاپور، عطیه غبیشاوی، امیر محمدزاده و حمزه شیرعلیپور به ایفای نقش پرداخته اند.

قصه دنیای شیرین دریا نیز آن گونه که از نام اش پیداست، در خصوص دختری به نام دریا است که نقش یک دختر ساده روستایی را بازی می نماید. دریا که به همراه خانواده اش در یکی از روستا های شمال ایران زندگی می نماید، موضوع کمدی و خانوادگی دارد. در واقع دریا و بچه ها و نوجوانان فامیل هر بار دردسری به پا می نمایند که ساختار اصلی داستان را می سازد.

سری تازه دنیای شیرین دریا ساخته می گردد؟

فرهاد بشارتی که خودش نقش مهمی در سری نخست سریال دنیای شیرین دریا داشت، حالا گفته که قصد ساخت سری تازه و امروزی این سریال را دارد. او در این رابطه گفته که اخیراً صحبت با چند اسپانسر کار را جدی تر نموده و ان شاءالله شرایط ساخت و فراوری فراهم گردد این کار را هرچه زودتر جلوی دوربین خواهیم برد.

طبق گفته بشارتی، قرار است این مجموعه تلویزیونی را او کارگردانی کند و بهروز بقایی که اولین دنیای شیرین دریا را خلق نموده به عنوان مشاور در کنار فرهاد بشارتی قرار بگیرد. او می گوید که از بهروز بقایی مشاوره می گیرد تا کار خوبی به آنتن برسد.

البته سازندگان می گویند که سری تازه دنیای شیرین دریا با نسخه قدیمی تفاوت های زیادی دارد و بنابر مسائل و دغدغه های جوانان امروز نوشته می گردد. نکته دیگر هم اینکه هنوز متن سری تازه نوشته نشده و سازندگان فقط طرح قسمت اول را دارند که چطور از آن دوران دنیای شیرین دریا به امروز می رسد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 مرداد 1401 بروزرسانی: 2 مرداد 1401 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 233

به "همه چیز درباره پخش سریال دنیای شیرین دریا و سری نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره پخش سریال دنیای شیرین دریا و سری نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید