قرار دیدار آلوز با مدیران بارسلونا برای بازگشت به جمع کاتالان ها

به گزارش خبر آزمون، مدافع پیشین تیم فوتبال بارسلونا درصدد بازگشت به جمع آبی واناری های است.

قرار دیدار آلوز با مدیران بارسلونا برای بازگشت به جمع کاتالان ها

به گزارش خبرنگاران، بر اساس گزارش رسانه های نزدیک به باشگاه بارسلونا، دنی آلوز 38 ساله که پس از قهرمانی با تیم زیر 23 سال برزیل در بازی های المپیک 2020 توکیو از تیم سائوپائولو جدا شد و بازیکن آزاد به شمار می رود، در حال حاضر در کشور اسپانیا به سر می برد و قرار است تا یکشنبه هفته پیش رو ملاقاتی با مدیران باشگاه بارسلونا داشته باشد.

طبق این گزارش؛ مدافع پیشین تیم های یوونتوس و پاری سن ژرمن می خواهد به بارسلونا بازگردد و این را به اطلاع خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا هم رسانده است. هر دو طرف نسبت به همکاری مجدد با یکدیگر علاقه مند هستند، اما برای توافق در این زمینه باید جزییاتی را حل و فصل نمایند.

ژاوی هرناندس هم که چند روز پیش به طور رسمی به عنوان سرمربی تازه بارسلونا معرفی گشت از امضای قرارداد با دنی آلوز استقبال می نماید. این مدافع برزیلی رؤیای به خاتمه بردن دوران حرفه ای اش در بارسلونا را دارد و سران این باشگاه معتقدند که او هنوز می تواند به بارسلونا یاری کند.

دنی آلوز که بین سال های 2008 تا 2016 در عضویت بارسلونا بود و به این تیم برای کسب 23 جام مختلف از جمله 6 قهرمانی در لالیگا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یاری کرد، اخیراً در مصاحبه ای گفته بود در صورت احتیاج حاضر است به این تیم یاری کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 32

به "قرار دیدار آلوز با مدیران بارسلونا برای بازگشت به جمع کاتالان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرار دیدار آلوز با مدیران بارسلونا برای بازگشت به جمع کاتالان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید