سیدحسین حسینی پشیمان شد؟

به گزارش خبر آزمون، سید حسین حسینی پس از انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی نو استقلال، در روز سه شنبه هفته گذشته با انتشار پیامی به طور قطعی خبر از خداحافظی خود از جمع آبی ها داده بود که شب گذشته (دوشنبه)، علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال نسبت به این مسئله واکنش نشان داد.

سیدحسین حسینی پشیمان شد؟

علی امیری در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر در خصوص شرایط قرارداد سید حسین حسینی مطرح کرد: آقای حسینی بازیکن بزرگی است و کاپیتان استقلال بوده که برای باشگاه ارزشمند است و هر زمان در فهرست آقای نکونام قرار بگیرد، قطعا باشگاه با او مذاکره خواهد نمود.

قائم مقام باشگاه استقلال در واکنش به اینکه سید حسین از این تیم خداحافظی نموده، گفت: طی صحبتی که از سوی باشگاه با ایشان انجام گرفت، برداشت باشگاه از حرف های وی خداحافظی نبود. ضمن اینکه خود حسینی به باشگاه گفت که بحث من خداحافظی نبود.

امیری در خصوص جدایی این دروازه بان از استقلال اظهار کرد: سید حسین سال ها برای باشگاه استقلال زحمت کشیده و اینکه تمدید نشود و برود، برای او آرزوی موفقیت خواهیم کرد.

این اظهار نظر امیری در حالی اجرا شده که طبق صحبت های وی، نفرات مدنظر جواد نکونام در تمرین استقلال حاضر هستند که آخرین نفر هم محمدحسین مرادمند بود، اما فعلا خبری از سید حسین حسینی نیست و این کاپیتان فصل گذشته آبی ها شرایط نامشخصی دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 13 تیر 1402 بروزرسانی: 13 تیر 1402 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 398

به "سیدحسین حسینی پشیمان شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدحسین حسینی پشیمان شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید