جیم کری روی پوستر کن

به گزارش خبر آزمون، طراحان پوستر سال جاری جشنواره کن از صحنه معروف فیلمی با بازی جیم کری استفاده نموده اند؛ صحنه ای که در آن شخصیت ترومن با بازی جیم کری در حال بالا رفتن از پله ها، به آسمانی از ابرها دست می زند.

جیم کری روی پوستر کن

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، جشنواره فیلم کن، سه شنبه شب، 19 آوریل 2022 (30 فروردین 1401) پوستر هفتادوپنجمین دوره خود را منتشر کرد که از فیلم نمایش ترومن ساخته پیتر ویر (1998) با نقش آفرینی جیم کری الهام گرفته است.

پوستر، صحنه ای از این فیلم محصول استودیوی پارامونت را به تصویر می کشد که در آن شخصیت ترومن با بازی جیم کری در حال بالا رفتن از پله ها، به آسمانی از ابرها دست می زند.

کن در بیانیه ای گفته است درست همان طور که انگشتان شخصیت ترومن افق را لمس می نمایند، این جشنواره هم می خواهد طبیعت افراطی جهان فعلی از جمله بحران اقلیمی، فجایع انسانی و درگیری های مسلحانه را در نظر بگیرد تا ارتباطی نزدیک تر با جهان داشته باشد.

اما جشنواره بعلاوه اضافه نموده است که مانند همواره تعهد اصلی آن به نمایش گذاشتن فیلم های خوب و باکیفیت خواهد بود که به تحول سینما و فیلمبرداری یاری می نمایند.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: فستیوال یک بار دیگر بر این تعهد قوی خود تاکید می نماید که سینما و هنر جایی هستند که تفکر و نوسازی جامعه صورت می گیرد.

به گفته این فستیوال، فیلم نمایش ترومن توصیفی مدرن از مفهوم غار افلاطون است و صحنه ای از آن که در پوستر به نمایش گذاشته شده از بیننده می خواهد نه تنها مرز بین واقعیت و نمایش آن را تجربه کند، بلکه درباره قدرت خیال به تفکر بپردازد.

هفتادوپنجمین دوره از این جشنواره مهم اروپایی کار خود را از روز سه شنبه هفدهم ماه مه (بیست وهفتم اردببهشت) شروع می نماید و تا روز شنبه بیست وهشتم مه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 230

به "جیم کری روی پوستر کن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیم کری روی پوستر کن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید