استقلال در پی داور خارجی برای بازی با پرسپولیس

به گزارش خبر آزمون، استقلالی ها در هفته گذشته به شدن نسبت به اتفاقات داوری اعتراض داشته و حالا در آستانه دربی پیشنهاد مهمی مطرح کرده اند.

استقلال در پی داور خارجی برای بازی با پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استقلال در رقابت های لیگ برتر 4 هفته متوالی است که مساوی می کند و زور بردن ندارد. البته این تساوی های زیاد دلایل متعددی دارد که به زعم استقلالی ها اشتباهات داوری در آن پررنگ است. در همین بازی اخیرشان برابر صنعت نفت آبادان، استقلال اعتقاد داشت داور مسابقه باید 2 پنالتی به سود این تیم اعلام کند که چنین نشده است.

اعتراض شدید استقلالی ها به شرایط داوری فقط مربوط به بازی اخیر نمی شود و یکی دو بار دیگر هم در طول فصل رخ داده است. حالا، اما در آستانه برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم، تیم آبی پوش تهرانی درخواست کرده که دربی را یک داور خارجی سوت بزند به این امید که از اشتباه مصون بماند. این پیشنهاد در صورتی رخ داده که پرسپولیسی ها هم یکی دو هفته اخیر نسبت به اتفاقات داوری اعتراض داشته و اعتقاد داشته اند سوت ها به ضرر این تیم بوده است.فعلا که پیشنهاد برای استفاده از داور خارجی روی میز است، ولی بعید است کمیته داوران به چنین خواسته ای رسیدگی کند. یکی دو روزی می شود که حتی نام داوری که قرار است دربی را سوت بزند به بیرون درز کرده و بسیار منتظر اعلام رسمی آن هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 53

به "استقلال در پی داور خارجی برای بازی با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال در پی داور خارجی برای بازی با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید