مقاله: تعطیلات رسمی کانادا چه روزهایی هستند؟

به گزارش خبر آزمون، روز ویکتوریا از تعطیلات رسمی کانادا است ولی این تعطیلی شامل استان های نوا اسکوشا، نیوفاندلند و نیوبرانزویک نیست. روز ویکتوریا برای بزرگداشت ملکه ویکتوریا است. در بعضی شهرها جشن به همراه رژه و آتش بازی برگزار می شود. احتمالا بریتیش کلمبیا بهترین این جشن ها را دارد. ادارات دولتی و مدرسه ها در روز ویکتوریا تعطیل هستند و خدمات شهری هم محدودتر است.

مقاله: تعطیلات رسمی کانادا چه روزهایی هستند؟

روز اول جولای سال 1867 بود که کانادا به فدراسیونی با 4 استان تبدیل شد. نوا اسکوشا، نیوبرانزویک، انتاریو و کبک استان های این فدراسیون بودند. البته تعطیلی روز کانادا از سال 1983 شروع شد. این تعطیلی استثنایی ندارد و در همه استان ها از تعطیلات رسمی کانادا حساب می شود. در روز کانادا جشن های مختلفی برگزار می شوند که با آتش بازی، کارناوال و جشنواره های رنگارنگ همراه هستند. یکی از رسم های جالب مراسم این روز، مراسم شهروندی برای شهروندان جدید است. جشن ها در فضاهای باز برگزار می شوند. اتفاق دیگر جالب توجه در این روز این است که بسیاری از مردم صورت خود را با رنگ های پرچم کانادا یعنی سفید و قرمز تزئین می کنند و پرچم این کشور در همه جا دیده می شود.

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: سال نوی میلادی در بیشتر کشورهای جهان یکی از معروف ترین روزهای تعطیل است. آتش بازی و مهمانی ها در روز اول ژانویه در کانادا هم برقرار هستند. مراسم و مهمانی های سال نو از ساعات پایانی 31 دسامبر شروع می شوند. اگر در سالی، اول ژانویه شنبه و یا یکشنبه باشد، تعطیلی رسمی آن سال به روز دوشنبه انتقال داده می شود. در روز سال نو میلادی بیشتر فروشگاه ها تعطیل هستند.

منبع مقاله: تعطیلات رسمی کانادا چه روزهایی هستند؟

انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: kbazmoon.ir شناسه مطلب: 44

به "مقاله: تعطیلات رسمی کانادا چه روزهایی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تعطیلات رسمی کانادا چه روزهایی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید